Connect with us

Sanatate

Femeile din Japonia mănâncă ouă si beau cafea, astfel încât să poată pierde până la 8 kg în două săptămâni. Planul de mancare al femeilor japoneze pentru 14 zile

Femeile din Japonia mănâncă ouă si beau cafea, astfel încât să poată pierde până la 8 kg în două săptămâni. Planul de mancare al femeilor japoneze pentru 14 zile.

Greutatea medie a femeilor japoneze de toate categoriile de vârstă nu depășește niciodată 60 de ani. De obicei, fetele și femeile în vârstă nu cântăresc mai mult de 45-55 kg cu o înălțime de 160 cm și asta în ciuda faptului că cea mai sănătoasă națiune din lume are un apetit brutal! În Japonia domnește un adevărat cult al mâncării, dar în același timp un cult al armoniei. Acest lucru este parțial posibil datorită unei diete populare.

Astăzi, există multe variații de pierdere în greutate japoneză. I-a plăcut comunității mondiale două lucruri: disponibilitatea tuturor produselor din meniu și prezența în ea a unei cantități mari de cafea, care, dacă se dorește, poate fi înlocuită cu ceai.

Dieta japoneză timp de 14 zile

Primul și cel mai important lucru nu este doar un meniu japonez de două săptămâni. De regulă, micul dejun, prânzul și cina unui japonez constau din cel puțin două feluri de mâncare, în care există carne, orez și legume fermentate, ciuperci și verdeață. În timpul dietei, se păstrează trei mese pe zi, gândite până la cele mai mici detalii, dar numărul standard de calorii pe zi este deja la jumătate.

Datorită conținutului redus de calorii, organismul începe să ardă urgent grăsimea acumulată, iar până la sfârșitul celei de-a doua săptămâni săgeata cu greutate va arăta cu 8 kg mai puțin. Aceasta este 15% din greutatea unei femei japoneze obișnuite!

Ziua 1

-Mic dejun: cafea fără zahăr.
-Prânz: două ouă fierte, o salată de varză asezonată cu unt și un pahar cu suc de roșii.
-Cina: o bucată de pește fiert sau prăjit (aproximativ 150 g).

Dieta japoneză este o lipsă aproape completă de mic dejun. În fiecare zi începe cu o ceașcă de cafea, dar uneori acest articol se schimbă puțin, pe care îl puteți vedea din tabelul de mai jos.

Ziua 2
-Prânz: pește prăjit sau fiert cu o salată de legume proaspete (varză, roșii, castraveți, verdeață).
-Cina: o felie de vită fiartă (100 g) și un pahar de kefir.

Ziua 3
-Mic dejun: cafea neagră cu cracker.
-Prânz: dovlecel prăjit în ulei vegetal.
-Cina: vită fiartă (200 g), două ouă, coleslaw cu ulei vegetal.

Ziua 4
-Pranz: trei morcovi fierti, un ou fiert, o felie de branza tare (15 g).
-Cina: fructe și legume proaspete.

Ziua 5
-Mic dejun: morcovi ras cu suc de lămâie.
-Prânz: pește prăjit și un pahar cu suc de roșii.
-Cina: fructe din care să alegi.

Ziua 6
-Prânz: piept de pui fiert în orice cantitate.
-Cina: doua oua si un pahar de morcovi ras cu unt.

Ziua 7
-Mic dejun: ceai.
-Prânz: vită fiartă (200 g) și fructe.
-Cina: oricare dintre cinele de mai sus, cu excepția cărnii de vită.

Până la sfârșitul primei săptămâni, o mulțime de superfluuri vor dispărea și, mai presus de toate, edem și zgură s-au acumulat de mult timp. Pe parcursul dietei, este permis să bei cafea (sau ceai) în cantitățile indicate și apă minerală necarbonatată în orice volum. Un jumătate și doi litri pe zi va fi corect.

Ziua 8
-Prânz: piept de pui în orice cantitate și o salată de morcovi sau varză.
-Cina: doua oua si un pahar de morcovi ras cu unt.

Ziua 9
-Mic dejun: morcovi ras cu suc de lămâie.
-Prânz: pește prăjit sau fiert cu un pahar de suc de roșii.
-Cina: fructe.

Ziua 10
-Prânz: trei morcovi fierti, o felie de brânză și un ou crud de pui (sau 5 prepelițe), puteți face o jumătate de măsură – un ou bătut.
-Cina: fructe.

Ziua 11
-Mic dejun: cafea cu cracker.
-Prânz: o felie de dovlecel prăjit în unt.
-Cina: 2 ouă, o bucată de vită fiartă (200 g), coleslaw cu ulei vegetal.

Ziua 12
-Mic dejun: cafea cu cracker
-Pranz: peste prajit sau fiert cu morcovi ras si unt.
-Cina: carne de vită fiartă (100 g) și un pahar de kefir

Ziua 13
-Pranz: doua oua, varza fiarta cu unt, un pahar de suc de rosii.
-Cina: pește prăjit sau fiert

Ziua 14
-Pranz: dovlecei prajiti, morcovi ras.
-Cina: carne de vită fiartă (100) g și legume proaspete.

Meniul dietei japoneze este foarte simplu, puteți observa un număr mare de ouă, pește și legume în dietă. Concluzia este simplă: carbohidrați minimi, cât mai multe vitamine și proteine. Mâncărurile de pește și ouăle sunt ușor absorbite de corpul nostru, sunt literalmente create pentru alimente alimentare.

Este mai bine să mâncați legume proaspete (cu excepția dovlecelului), dar de două ori pe săptămână le puteți permite într-o formă fermentată, care este de asemenea foarte utilă. Varză adecvată, mere, castraveți și roșii. Un alt plus al dietei de două săptămâni este lipsa aproape completă de gătit, gătirea elementară a ouălor, legumelor și cărnii.

Apropo, iată câteva idei despre cum să gătești ouă pentru micul dejun pentru cei care doresc să iasă fără probleme din dieta lor și să nu ia în greutate înapoi. De asemenea, ar trebui să excludeți făina și dulciurile din dietă, dacă este posibil. Îți place dieta noastră? Atunci asigurați-vă că salvați acest meniu.

TOP